گڑ کھانے کے کیا فوائد ہیں، جانئیے

Feb 22, 2022 | 15:17:PM
گڑ کھانے کے کیا فوائد ہیں، جانئیے
کیپشن: گڑ کھانے کے کیا فوائد ہیں، جانئیے،فائل فوٹو
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

 (ویب ڈیسک)توانائی میں کمی محسوس کر رہے ہیں؟ آپ گُڑ کا نیم گرم پانی کیوں نہیں پیتے پھر دیکھیں کہ کس طرح آپ کی تھکن اُڑ جائے گی۔

گُڑ اپنی قدرتی خصوصیات کی وجہ سے فوری طور پر جسم کو توانائی فراہم کرتا ہے جو طویل عرصے تک قائم رہتی ہے لہٰذا اگر آپ قدرتی طریقے استعمال کرتے ہوئے فٹ رہنے کی تلاش میں ہیں تو گُڑ کو فوراََ اپنی غذا میں شامل کرلیں۔

انرجی بوسٹر کے علاوہ گُڑ کے نیم گرم پانی کے کچھ بہترین طبی فوائد بھی ہیں اور یہ آپ کی صحت کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتے ہیں۔  چونکہ گُڑ آئرن، اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے، اس لیے یہ آپ کو وزن کم کرنے سے لے کر آپ کے جسم کو گرم رکھنے تک مختلف قسم کے فوائد فراہم کرتا ہے۔ لہٰذا، بغیر کسی رکاوٹ کے آئیے دیکھتے ہیں کہ صبح کے وقت گُڑ کا نیم گرم پانی پینے سے آپ کونسے فوائد حاصل کرسکتے ہیں۔

آپ کے جسم کو گرمی فراہم کرتا ہے:

گُڑ کی گرمی سردیوں میں بہت مددگار ثابت ہوسکتی ہے کیونکہ یہ آپ کے جسم کے درجہ حرارت کو مستحکم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ گُڑ جسم میں گرمی پیدا کر سکتا ہے، جمی ہوئی سردی میں بھی، خون کی شریانوں کو کھولتا ہے، آپ کے میٹابولزم کو بھی بڑھاتا ہے اور جسم سے زہریلے مادوں کو صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ آپ کو فلو سے محفوظ رکھ سکتا ہے:

سرد موسم آپ کو بیمار کر سکتا ہے لیکن گُڑ کا نیم گرم پانی آپ کی قوت مدافعت کو بڑھانے میں مدد کر سکتا ہے۔ گُڑ میں موجود وٹامنز اور معدنیات موسمی نزلہ زکام کی علامات کو دور کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ اس میں موجود متعدد فینولک مرکبات آکسیڈیٹیو تناؤ سے بہت اچھی طرح لڑ سکتے ہیں اور آپ کے جسم کو آرام پہنچا سکتے ہیں، انفیکشن کے خلاف مزاحمت کو بڑھا سکتے ہیں۔

 وزن کم کرنے میں مددگار:

کبھی میٹھا کھانے اور وزن کم کرنے کے بارے میں سنا ہے؟ ٹھیک ہے، یہ حقیقت ہے کہ آپ گرم پانی میں میٹھا لیکن گُڑ کی شکل میں پی سکتے ہیں، گُڑ کے بہت سے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ پوٹاشیم سے بھرپور ہونے کی وجہ سے یہ جسم میں الیکٹرولائٹ کے توازن کو برقرار رکھنے میں معاون ہے جس سے آپ کو وزن کم ہوسکتا ہے۔

خون کی کمی کا علاج:

اگر آپ کے پاس ہیموگلوبن کی تعداد کم ہے تو قدیم زمانے سے اکثر گُڑ کھانے کا مشورہ دیا جاتا تھا۔ یہ آئرن اور فولیٹ سے بھرپور ہوتا ہے جو اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ جسم میں RBC کا شمار اچھی طرح سے برقرار ہے۔ خواہ وہ حاملہ خواتین ہوں، یا خون کی کمی کا شکار افراد، گُڑ کا نیم گرم پانی پینے سے جسم میں ہیموگلوبن کی سطح بڑھ جاتی ہے۔

جوڑوں کے درد کو کم کرتا ہے:

گُڑ ہڈیوں کو مضبوط کرنے، جوڑوں کے درد کو دور کرنے اور ہڈیوں کی بیماریوں کا علاج کرنے اور جسم کو سکون بخشنے کے لیے جانا جاتا ہے۔

بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتا ہے:

پوٹاشیم اور سوڈیم کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے گرم پانی میں گُڑ ملا کر پینے سے جسم میں بلڈ پریشر کو متوازن رکھنے میں مدد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:      ڈیرہ اسماعیل خان۔پولیس موبائل کے قریب ریمورٹ کنٹرول دھماکہ۔ 3 اہلکار زخمی