اناڑی پائلٹ 300مسافروں سے بھرا جہاز لے اڑا ۔ پھر کیا ہوا؟

May 07, 2022 | 16:00:PM
اناڑی پائلٹ جہاز لے اڑا، فائل فوٹو
کیپشن: اناڑی پائلٹ جہاز لے اڑا، فائل فوٹو
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک)یوں تو اس طرح کی لاپرواہی کے واقعات ترقی پذیر ممالک میں دیکھنے میں آتے ہیں لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہوگا کہ اس طرح کا واقعہ برطانیہ جیسے ترقی یافتہ ملک میں بھی پیش آسکتا ہے، یقینا نہیں، لیکن ایسا واقعہ برطانیہ میں پیش آیا ہے۔

برطانیہ میں غیر تربیت یافتہ پائلٹ کے جہاز لے کر اڑانے کا واقعہ پیش آیا ہے، تاہم خوش قسمتی سے جہاز حادثہ سے محفوظ رہا، اور اسے بخیریت واپس اتار لیا گیا۔

برطانوی میڈیا رپورٹس کے مطابق ورجنک اٹلانٹک ائیرلائن کی برطانیہ سے امریکا جانے والی پرواز کو غیر تربیت یافتہ پائلٹ کی جانب سے لے کر جانے کا واقعہ سامنے آیا ہے۔ لندن کے ہیتھرو ائیرپورٹ سے نیو یارک کیلئے اڑان بھرنے والی ورجن اٹلانٹک کی پرواز کے دوران انکشاف ہوا کہ معاون پائلٹ غیر تربیت یافتہ ہے۔

رپورٹ کے مطابق معاون پائلٹ نے کیپٹن کو بتایا کہ اس نے ابھی تک اپنا فلائنگ ٹیسٹ مکمل نہیں کیا ہے۔ معاون پائلٹ کی جانب سے آگاہ کرنے کے بعد اڑان بھرنے کے 40 منٹ بعد پرواز کو واپس ہیتھرو ائیرپورٹ پر اتار لیا گیا، پرواز میں 300 مسافر سوار تھے۔

ائیرلائن کے ترجمان نے اس غلطی کو "روسٹرنگ ایرر” قرار دیتے ہوئے مسافروں سے معذرت کی، انہوں نے کہا کہ فلائٹ تاخیر کا شکار ہونے کے باعث ہم مسافروں سے معذرت خواہ ہیں۔

ائیرلائن کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ "کوالیفائیڈ فرسٹ آفیسر، جو کہ ایک تجربہ کار کپتان کے ساتھ پرواز کر رہا تھا، کو ایک نئے پائلٹ سے تبدیل کر دیا گیا تاکہ ورجن اٹلانٹک کے تربیتی پروٹوکول کی مکمل تعمیل کو یقینی بنایا جا سکے۔

یہ بھی پڑھیں:      وزن میں کمی لانیوالی نئی دوا کی کامیاب تحقیق