واٹس ایپ کی صارفین کو نئے سال کی سنہری خوشخبری

Dec 24, 2021 | 21:25:PM
واٹس ،ایپ ، گولڈ، ترمیم
کیپشن: واٹس ایپ  گولڈ  (فائل فوٹو)

(24 نیوز)کیا آپ نئے سال 2022 کو مختلف انداز میں منانا چاہتے ہیں؟.تو آئیں اگلے چند مہینوں کے استقبال کے لئے نہ صرف گھروں کو پیلے رنگ سے سجائیں، بلکہ آپ کا موبائل فون بھی سنہری رنگ میں چمک سکتا ہے تاکہ آپ کی فراوانی اور خوش قسمتی ہو۔ اب آپ یہ سب کچھ واٹس ایپ میں کر سکتے ہیں۔صارفین اس بات پر غور فرمائیں.

تفصیلات کے مطابق یہ ایک آسان چال ہے جس کے ذریعے آپ واٹس ایپ ( WhatsApp) گولڈ کے آئیکون میں ترمیم کر سکتے ہیں جس کا مقصد بہت سے چیلنجوں سے بھرے نئے 365 دن گزارنا ہے۔ آپ لوگو (logo) کی تبدیلی کو کیسے چالو کر سکتے ہیں؟ ۔ اس حوالے سے آپ واٹس ایپ آئیکون کو گولڈ میں تبدیل کرنے کا طریقہ اپناتے ہوئے ان تمام اقدامات پر عمل کریں:۔

  • پہلی چیز یہ ہے کہ آپ کے اسمارٹ فون میں نووا لانچر (Nova Launcher)موجود ہو۔* پھر آپ کو ایپ کو کھولنا چاہئے اور اپنے موبائل ڈیوائس پر اپنی پسند کا انداز منتخب کرنا چاہئے۔* ایک بار مکمل ہونے کے بعد، آپ کو سنہری واٹس ایپ آئیکون کی تصاویر تلاش کرنی ہوں گی۔* جو آپ کو سب سے زیادہ پسند ہے اسے ڈاؤن لوڈ کریں۔* اب صرف دو سیکنڈ کے لئے واٹس ایپ آئیکون پر ٹیپ کریں۔اس طرح آپ اپنے سیل فون پر واٹس ایپ لوگو  (logo)کو سنہری رنگ میں تبدیل کر سکتے ہیں۔*اس کے بعد تیرتی کھڑکی میں ایک قسم کی پنسل نظر آئے گی۔* اس پر ٹیپ کریں اور اب آپ کو ایپس اور فوٹوز پر جانا ہوگا اور سنہری واٹس ایپ لوگو (logo)کا انتخاب کرنا ہوگا۔* یاد رکھیں کہ واٹس ایپ( WhatsApp) کا آئیکون شفاف PNG فارمیٹ میں ہونا چاہیے۔* ہو گیا پر کلک کریں اور نئے سال 2022 کو خوش آمدید کہنے کے لئے آپ کے سیل فون پر سنہری واٹس ایپ(WhatsApp) لوگو یا آئیکون ہوگا۔
  • یہ بھی پڑھیں:ثانیہ مرزا ایک سٹائل دیوی۔۔۔ تازہ تصویر میں بہت عمدہ انداز اور لباس