دولہے کی حالت ایسی۔۔؟غصہ میں دلہن نے ایسا قدم اٹھایا کہ یقین کرنا مشکل

Sep 22, 2021 | 12:04:PM
امریکا،دلہن،بوائے فرینڈ،غصہ
کیپشن: غصہ میں دلہن نے ایسا قدم اٹھایا کہ یقین کرنا مشکل

(ویب ڈیسک)کسی بھی جوڑے کیلئے شادی کا دن کافی خاص ہوتا ہے  کیونکہ یہ دن ان کی زندگی کا سب سے یادگار دن بن جاتا ہے ۔ لڑکا اور لڑکی اپنی شادی کو خاص بنانے کیلئے کئی تیاریاں کرتے ہیں  مگر جب ان کے خاص دن پر کوئی رکاوٹ آجائے تو ان کا ہی نہیں ، شادی میں آئے مہمانوں کا بھی موڈ خراب ہوجاتا ہے ۔ ایسا ہی ایک واقعہ امریکا میں پیش آیا جہاں ایک شادی میں کچھ ایسا ہوگیا کہ سوشل میڈیا پر یہ موضوع بحث بن گیا ۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کے میری لینڈ میں شادی کا رنگ اس وقت پھیکا پڑگیا جب خود دلہن ہی فرار ہوگئی ۔ ہوا کچھ یوں کہ 24 سالہ سئیریا اپنے 28 سالہ بوائے فرینڈ سیم کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھنے جارہی تھی  ۔ دونوں کافی طویل عرصہ سے ریلیشن شپ میں تھے  جس کے بعد دونوں نے شادی کا فیصلہ کیا ۔

تاہم شادی کے دن سیم جب شراب کے نشے میں شادی کی جگہ پر پہنچا تو اس کو دیکھ کر سئیریا کا موڈ خراب ہوگیا ۔ اس نے فورا فیصلہ کرلیا کہ وہ سیم سے شادی نہیں کرے گی ۔

یہ بھی پڑھیں: نوکری کی تلاش۔۔لاہور سے راولپنڈی جانیوالی خاتون سے زیادتی

 اسی شادی میں سئیریا کا کزن بھائی  جو اس کا ایکس بوائے فرینڈ بھی تھا  موجو دتھا ۔ کائلی نے سئیریا کو سمجھایا کہ اس کو سیم سے شادی نہیں کرنی چاہئے اور اس کے ساتھ فرار ہوجانا چاہئے ۔ سئیریا کو کائلی کی بات ٹھیک لگی اور وہ اسی وقت شادی سے بھاگ گئی ۔

یہ بھی پڑھیں: عالیہ بھٹ انتہا پسند ہندوؤں کے نشانے پر۔۔