سردی میں نرم اور مضبوط بال کیسے حاصل کیے جا سکتے ہیں؟؟

Dec 20, 2022 | 13:13:PM
فائل فوٹو
کیپشن: سردی میں نرم اور مضبوط بال کیسے حاصل کیے جا سکتے ہیں؟؟
سورس: گوگل
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک ) شادی سے ایک ہفتہ قبل اکثر جوش و خروش، تیاریوں اور خوبصورتی کےلیے گھریلو ٹوٹکوں کا بھی سہارا لیا جاتا ہے۔ ہر کوئی اپنی بہترین نظر آنا چاہتا ہے ۔

 دلہنیں شادی کی رسومات کے لیے خوبصورت نظر آنا چاہتی ہے۔ اسی لیے ایک ایسے ہیر ماسک بنانے کا طریقہ بتا تے ہیں جو اس موسم میں آپ کو مضبوط اور خوش کن بال دے سکتا ہے۔

کاسمیٹولوجسٹ ڈاکٹر گیتیکا متل گپتا حال ہی میں انسٹاگرام پر ایک ہیئر ماسک کے لئے اقتصادی موثر نسخہ شیئر کیا جسے آپ اپنے باورچی خانے میں تیار کر سکتے ہیں اور ہفتے کے آخر میں اپنے بالوں کو جڑوں سے سرے تک ماسک لگا سکتے ہیں۔ اس نے چار اجزاء پر مشتمل نسخہ شیئر کیا، جس کےاجزاباورچی خانےمیں موجود ہوتے ہیں، خاص طور پر سردی کے مہینوں میں یہ بہت بہترین ہے۔

اجزاء

1 انڈا

1 کھانے کا چمچ یونانی دہی

1 کھانے کا چمچ شہد

1/2 ایوکاڈو

ان اجزاء کو ایک پیالے میں مکس کریں اور پیسٹ کو تازہ دھوئے ہوئے بالوں پر لگائیں۔ ہیئر ماسک کو 30 منٹ تک لگا رہنے دیں اور اسے اچھی طرح دھو لیں۔

کیپشن میں ڈاکٹر گیتیکا نے لکھا، "یہ ہیئر ماسک آپ کے بالوں کے لیے پروٹین ٹریٹمنٹ کے طور پر کام کرتا ہے۔ یہ بالوں کی پٹیوں کو مضبوط کرتا ہے اور حجم اور موٹائی کو بڑھاتا ہے، جبکہ آپ کے بالوں کو نرم اور قابل انتظام محسوس کرتے ہیں۔"

روکھے سوکھے بالوں کے لئے گھریلو نسخے

• بالوں کا سیب کے سرکے سے دھوئیں

بالوں کو سرکے سے دھوئیں، یہ سن کر آپ کو ضرور عجیب سا لگ رہا ہوگا مگر یہ سچ ہے جی ہاں! اگر آپ کے بال مرجھائے ہوئے بےجان اور روکھے سوکھے ہو رہے ہیں تو انہیں سیب کے سرکے سے دھوئیں، سیب کے سرکے کو پانی میں ملا کر اس پانی سے بال دھوئیں تو آپ کے بالوں کا پتلا پن دور ہوگا بالوں میں چمک اور لچک آئے گی ساتھ ہی بالوں کا روکھا سوکھا پن بھی ختم ہو جائے گا۔ سیب کا سرکہ آپ کے بالوں کے پی ایچ لیول کو متوازن کرے گا اس میں اسیٹک ایسڈ موجود ہوتا ہے جو آپ کے بالوں سے روکھے پن کو دور کر کے اسے چمکدار اور لچکدار بنانے میں مدد کرے گا۔

• ایواکوڈو، انڈا اور ناریل کا تیل

اگر آپ کے بال روکھے سوکھے اور بےجان ہو گئے ہیں تو انڈا، ایواکاڈو اور ناریل کا تیل ملا کر ماسک تیار کریں اور اس ماسک کو بالوں میں لگائیں اس سے بالوں میں قدرتی چمک اور نمی پیدا ہو گی جس سے روکھے سوکھے پن کا خاتمہ ہوگا بال مضبوط ہوں گے اور جڑوں سے سروں تک بالوں میں لچک آ جائے گی۔

• انڈا دہی اور ناریل کا تیل

انڈا تو بالوں کی نشونما بڑھانے اور چمک برقرار رکھنے کے لئے استعمال کیا ہی جاتا ہے لیکن اگر اس میں دہی اور ناریل کا تیل شامل کر لیا جائے تو یہ بالوں کے لئے ایک بہترین ماسک بن جاتا ہے اور اس کے استعمال سے نہ صرف بال چمکدار اور لچکدار ہوتے ہیں بلکہ ان میں نمی آ جاتی ہے یہ سلکی ہونے کے ساتھ ساتھ مضبوط بھی ہو جاتے ہیں۔

 یاد رہے کہ انڈے اور دہی بالوں کے لیے پرانے اجزاء ہیں جن میں پروٹین ہوتا ہے۔ وہ عجیب کو نرم کرتے ہیں اور ٹریسس میں ریشمی ساخت شامل کرتے ہیں۔ ایوکاڈو بالوں کے لیے انتہائی نمی بخش اور پرورش بخش ہوتے ہیں۔ ان میں قدرتی تیل ہوتا ہے جو خشک اور پانی کی کمی والے بالوں کو فائدہ پہنچاتا ہے۔