واٹس ایپ پر پرائیویٹ چیٹس کیسے چھپائے جا سکتے ہیں۔۔۔ جانیے

Nov 25, 2021 | 14:15:PM
واٹس، ایپ ،پیغامات ،ڈیلیٹ آپشن
کیپشن: واٹس ایپ پیغامات

(24نیوز)بعض اوقات ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے سمارٹ فون اپنے دوستوں یا خاندان کے افراد کو کسی کام کے لیے دیتے ہیں۔ نیز، بچے اب اپنے والدین کے فون استعمال کر رہے ہیں ایسی صورت میں بچہ غلطی سے واٹس ایپ کھول سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اس کے لیے، آپ اپنے واٹس ایپ چیٹس کو چھپانا چاہیں گے۔ مزید برآں، کوئی آپ کو پریشان کر رہا ہے لیکن آپ اسے بلاک بھی نہیں کرنا چاہتے۔ اس صورت میں، آپ کسی مخصوص چیٹ یا گروپ چیٹ کو چھپانے کے لیے واٹس ایپ آرکائیو چیٹ فیچر استعمال کر سکتے ہیں۔

واٹس ایپ آرکائیو چیٹ فیچر سے بہت سے صا رفین واقف ہیں۔ یہ فیچر آپ کو کسی بھی گروپ یا انفرادی چیٹ کو حذف کیے بغیر چھپانے کی اجازت دیتا ہے۔ اس فیچر کا استعمال کرتے ہوئے، واٹس ایپ آپ کو چیٹ کو مرکزی چیٹ لسٹوں سے چھپانے کی اجازت دے گا۔ پہلے، جیسے ہی ہمیں واٹس ایپ پر کوئی نیا پیغام موصول ہوتا ہے عام طور پر آرکائیو چیٹ سب سے اوپر نظر آتا تھا۔ تاہم، انسٹنٹ میسجنگ ایپ نے اس سال ایک نیا فیچر جاری کیا ہے جو آرکائیو شدہ چیٹس کو الگ رکھے گا اور اگر آپ کو کوئی نیا پیغام بھی ملے گا تو بھی آپ کو کوئی اطلاع نہیں ملے گی۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ چیٹس کو حذف کیے بغیر مستقل طور پر چھپاتے ہیں۔ WhatsApp پر کسی بھی چیٹ کو مستقل طور پر محفوظ کرنے یا چھپانے کے طریقہ کے بارے میں مرحلہ وار گائیڈ مندرجہ ذیل ہے۔

 اپنے واٹس ایپ پر جائیں اور کسی بھی فرد یا گروپ چیٹ پر ٹیپ کریں جسے آپ آرکائیو کرنا چاہتے ہیں۔ اب، آپ کو سب سے اوپر کچھ آپشن نظر آئیں گے جن میں ڈیلیٹ، پن، میوٹ، اور آرکائیو شامل ہیں۔ واٹس ایپ جلد ہی اینڈرائیڈ اور آئی او ایس کے لیے 'ری ایکشن نوٹیفیکیشن' فیچر لائے گا۔ پیغام کے رد عمل بھی آرہے ہیں ۔ آرکائیو بٹن پر کلک کریں۔ اب، آرکائیو بٹن آپ کی چیٹ لسٹ کے اوپر ظاہر ہوگا۔ تمام چھپنے والی چیٹس کو چیک کرنے کے لیے، آرکائیو بٹن پر کلک کریں۔

یہ بھی پڑھیں:حکومت منی بجٹ میں ٹیکس مراعات ختم کرنے جارہی ہے ،میاں زاہد حسین