وانی کپورکا سبز لہنگا چولی میں ڈانس۔۔ ویڈیو وائرل

Nov 21, 2021 | 12:51:PM
وانی کپور کا سبز لباس میں ڈانس
کیپشن: وانی کپور فائل فوٹو

(مانیٹرنگ ڈیسک)بالی ووڈ کی معروف اداکارہ وانی کپورنے انوشکارنجن اور آدتیہ سیل کی سنگیت نائٹ میں ایک چمکیلی اور سبز لہینگا چولی میں ڈانس کیا جسے مداحوں نے خوب سراہا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی اداکارہ وانی کپور نے انوشکا رنجن اور آدتیہ سیل کی سنگیت نائٹ میں  جو سبز لہینگا چولی میں ڈانس کیا اس کی قیمت ₹85k ہے، اور ہم اپنی آنکھیں نہیں ہٹا سکتے۔ 

 گزشتہ روزگلیارے پر چلنے سے پہلے  رات کو رقص کرتے ہوئے اداکارہ انوشکا رنجن اپنے بہترین دوستوں بشمول وانی کپور کے ساتھ اسٹیج پر موجود تھیں کیونکہ وہ سنگیت کی تقریبات کے دوران ایسے گھور رہے تھے جیسے کوئی نہیں دیکھ رہا ہو۔

یہ بھی پڑھیں: عائزہ خان کا نیا انداز۔۔ تصاویر وائرل۔۔مداحوں سےکیا رائے مانگی؟

انوشکا رنجن اور آدتیہ سیل کی سنگیت نائٹ میں ان کی سابقہ ​​بیسٹی اور برائیڈ میڈ وانی تھی جو چمکتی ریت اور پودینے کے سبز لہینگا چولی میں دیکھنے کے لئے ایک نظارے کی طرح لگ رہی تھی اور ہم اپنی آنکھیں نہیں ہٹا سکے۔

 اس وقت سے انٹرنیٹ پر آنے والی تصاویر اور ویڈیوز میں دکھایا گیا ہے کہ دیوا کو مارنے کے لیے لباس پہنا ہوا ہے جب اس نے اپنا سروٹوریل قدم آگے بڑھایا ہے۔ تصویروں میں وانی کو ایک سلیٹری کڑھائی والا بریلیٹ ٹاپ عطیہ کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے جو کہ پتلی کڑھائی والے پٹے اور ایک پلنگنگ نیک لائن کے ساتھ آیا ہے تاکہ نسلی چولی کو سیکسی موڑ دیا جا سکے۔

یہ بھی پڑھیں:شادی کی تقریب میں عالیہ بھٹ کا اپنی دوست کے ہمراہ ڈانس۔۔ویڈیو وائرل