کابل :طیارے کےپہیوں اور لینڈنگ گیئر کے اطراف سے انسانی اعضاء برآمد

Aug 18, 2021 | 15:54:PM
کابل :طیارے کےپہیوں اور لینڈنگ گیئر کے اطراف سے انسانی اعضاء برآمد

 (ویب ڈیسک) حامد کرزئی ایئر پورٹ پر شہریوں کے انخلاءکے دوران افراتفری اور ہنگامہ آرائی ،ہزاروں کی تعداد میں شہری ملک چھوڑنے کیلئے رن وے پر آ ن پہنچے اور طیاروں پر زبردستی چڑھنا شروع کر دیا ۔

تفصیلات کے مطابق اسی دوران ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہونا شروع ہوئیں جس میں امریکی ملٹری کے طیارے کے ساتھ ساتھ رن وے پر بھاگتے ہوئے ایک مجمع  کو دیکھا گیا جبکہ کچھ لوگ جہاز کے وہیلز اور پروں پر بھی چڑھنے کی کوشش کر تے رہے ۔پائلٹس نے طیارے کی اڑان بھر دی اور پھر معلوم ہوا کہ تین افراد جہاز سے گرنے کے باعث موت کے منہ میں چلے گئے ۔

 خبر رساں ادارے رائٹرز کی رپورٹ کے مطابق امریکی فضائیہ کا کہنا ہے کہ حامد کرزئی انٹرنیشنل ائیرپورٹ سے روانہ ہونے والے سی 17 کے لینڈنگ گیئر اور پہیے کے اطراف سے انسانی اعضاءملے جس کی تحقیقات کی جارہی ہیں۔امریکی فضائیہ نے فوجی طیارے سے لٹک کر افغانستان چھوڑنے کی کوشش میں افغان شہریوں کے گرکر ہلاک ہونے کی بھی تحقیقات شروع کردی ہیں۔

امریکی فضائیہ کی ترجمان نے بتایاکہ تفتیش کار افغان شہریوں کے جہاز سے گرنے کی ویڈیو سمیت سوشل میڈیا پر جاری ویڈیوز اور پوسٹوں کا جائزہ لیں گے جب کہ قطر میں لینڈنگ کے بعد جہاز کے وہیل سے نکلنے والی لاش کا معاملہ بھی دیکھیں گے۔

 یہ بھی پڑھیں:      خاتون ٹک ٹاکر سے دست درازی پر شنیرا اکرم شدید برہم