ساحل پر جو ڑوں کو سیرو تفریح کی اجا زت ۔۔سعود ی عر ب میں بھی تبدیلی آگئی

Oct 15, 2021 | 19:39:PM
ساحل پر جو ڑوں کو سیرو تفریح کی اجا زت ۔۔سعود ی عر ب میں بھی تبدیلی آگئی

 (ما نیٹر نگ ڈیسک)سعود ی عر ب میں بھی  تبدیلی آگئی،ساحل پر لڑکی لڑکے کے آپس میں ملنے پر کو ئی پابندی نہ رہی۔ پیور بیچ کنگ عبداللہ اکنامک سٹی میں ہے ، جو جدہ شہر کے مرکز سے تقریبا 125 125 کلومیٹر (تقریبا 80 80 میل) شمال میں ہے۔

مصرکے رہنے والے حدیل عمر نے غیر ملکی میڈیا سے گفتگو میں کہا ، "میری پرورش یہاں ہوئی ، اور کچھ سال پہلے ہمیں موسیقی سننے کی بھی اجازت نہیں تھی ، لہذا  اب یہ جنت کی طرح ہے۔گہرے قدامت پسند سعودی عرب میں کچھ عر صہ قبل ساحل پر ایک دن اپنے بوائے فرینڈ کے ساتھ گزارنا تصور نہیں کیا جا سکتا تھا مگر اب 32 سالہ شخص حدیل عمر  اپنی ساتھی عاصمہ کے ساتھ سفید ریتوں پر بحیرہ احمر کے کنارے لاؤڈ سپیکروں سے موسیقی کی آواز پر رقص کر رہا ہے ۔

یہ اسلامی مملکت میں جاری تبدیلیوں کی ایک چھوٹی سی جھلک ہے ، جو اختلافات کے خلاف کریک ڈاؤن کے ساتھ ساتھ جدید کاری مہم میں اپنی کچھ سخت معاشرتی سختیوں کو کم کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔تاہم ساحل اب بھی عام طور پر مردوں اور عورتوں کے درمیان الگ ہوتے ہیں۔

سعود ی عر ب کےعوامی مقامات پر موسیقی پر 2017 تک پابندی عائد تھی ۔لیکن 300 سعودی ریال ($ 80) میں عاصمہ اور اس کا بوائے فرینڈ جدہ کے قریب خالص بیچ میں داخل ہو سکتے ہیں ، اس کی موسیقی ، رقص سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ عا صمہ کاغیر ملکی میڈیاسے کہنا تھا کہ "میں خوش ہوں کہ اب میں اپنے وقت سے لطف اندوز ہونے کے لیے قریبی ساحل پر آسکتی ہوں ۔اس نے مزید کہا کہ "یہ تفریح ​​کا مظہر ہے،  یہاں آنا اور ایک خوبصورت ویک اینڈ گزارنا ہمارا خواب تھا۔"

ساحل سمندر پر جانے والے لوگ فیروزی پانی میں تیرتے ہیں اور خواتین غیر مہذب لباس بھی پہنتی ہیں ، ان میں سے کچھ شیشہ پیتے ہیں۔ جیسے ہی سورج غروب ہوتا ہے ، فنکار مغربی موسیقی کے ساتھ ایک روشن سٹیج پر خو ب رقص کرتے ہیں۔

یا د رہے کہ بہت سے ممالک میں ، یہ غیر معمولی مناظر نہیں ہوں گے لیکن سعودی عرب کے لیے مختلف ہیں ، جو اسلام کے مقدس ترین مقامات پر مشتمل ہے۔

یہ بھی پڑھیں:میٹرک کےنتائج کا اعلان کر دیا گیا۔۔ کامیابی کا تناسب 98.10فیصد رہا