عامر لیاقت کو چوتھی شادی کی پیشکش! دلہن کون ؟ویڈیو وائرل

May 12, 2022 | 09:19:AM
عامر لیاقت سے شادی کی خواہشمند، فائل فوٹو
کیپشن: عامر لیاقت سے شادی کی خواہشمند، فائل فوٹو
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک)دلہن بنوں گی تو صرف عامر لیاقت کی، دانیہ کے بعد ایک اور لڑکی عامر لیاقت کے لئے دیوانی، چوتھی بیوی بننے کو بھی تیار ہوگئی۔

ٹی وی میزبان ڈاکٹر عامر لیاقت حسین کی تیسری بیوی نے بھی ان سے علیحدگی کر لی اور عدالت سے اس ضمن میں خلع لینے کے لئے بھی رجوع کر لیا ہے، ایسے میں عامر لیاقت تیسری بیوی کے الزامات اور قانونی کارروائیوں کا سامنا کر رہے ہیں لیکن اب دانیہ کے بعد ایک اور لڑکی نے بھی میزبان کی چوتھی بیوی بننے کا خواب سجا لیا ہے۔

 جہاں سوشل میڈیا پر عامر لیاقت اور دانیہ کا معاملہ موضوعِ بحث بنا ہوا ہے وہیں عامر لیاقت کے بارے میں سوشل میڈیا پر یہ باتیں بھی کی جا رہی ہیں کہ اب یہ چوتھی بیوی کس کو بنائیں گے؟

 عامر لیاقت کا تو کسی کو معلوم نہیں مگر دانیہ شاہ کی دوست نے ایک انٹرویو دیا ہے جو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔اس انٹرویو میں وہ بتا رہی ہیں کہ وہ عامر لیاقت کی چوتھی بیوی بننے کو تیار ہیں۔

 علیزے نامی یہ لڑکی انٹرویو دیتے ہوئے کہتی کہ : ” میں دلہن بنوں گی تو صرف عامر لیاقت کی۔ میں ہر حال میں ان کی بیوی بننے کے لیے تیار ہوں۔ دانیہ جھوٹ کہہ رہی ہے۔ اگر وہ اس کو نشہ کرنے کا بولتا تھا تو کیوں کیا اس نے؟ عامر لیاقت کا نام تمیز سے احترام سے لینا چاہیے۔

ویڈیو میں انہوں نے یہ بھی کہا کہ: ” وہ عالمِ دین ہیں۔ ہمارے مرشد ہیں۔ وہ اسلام کو اچھے سے جانتے ہیں۔ میں ان کو پسند کرتی ہوں۔ دانیہ تو 11 کروڑ حق مہر کی بات کر رہی ہے میں ان کے لیے سونے کا محل بنا سکتی ہوں۔ میں ہر حال میں ان سے شادی کرنے کے لیے تیار ہوں۔

 یہ بھی پڑھیں:    اٹلی: ٹریفک حادثہ میں 4 پاکستانی جاں بحق،دو شدید زخمی