پاکستان کا قطر کیساتھ کامیاب معاہدہ،3ارب ڈالر بچت ہوگی: وزیراعظم

Feb 26, 2021 | 13:22:PM
پاکستان کا قطر کیساتھ کامیاب معاہدہ،3ارب ڈالر بچت ہوگی: وزیراعظم
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

 (24نیوز) وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ  پاکستان کا قطر کے ساتھ ایک معاہدہ ہوا ہے جس سے ہر سال ملک کو 30 کروڑ ڈالر کی بچت ہوگی اور آئندہ دس سالوں میں 3 ارب ڈالر کی بچت ہوگی۔

لاہور میں سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ منصوبے کا سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ  پھیلتے لاہور کا حل بلند عمارتیں ہیں۔ جدید شہروں میں بلند عمارتیں بنائی جاتی ہیں۔ تنخواہ دار طبقہ ذاتی گھر کا صرف خواب ہی دیکھ سکتا تھا، ان کو آسان شرائط پر قرض دینے کیلئے اقدامات کر رہے ہیں۔ سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ منصوبہ آمدنی بڑھانے میں کردار ادا کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ لاہور میں سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ منصوبے کے سنگ بنیاد پر خوشی ہے، اس سے کاروباری سرگرمیوں میں اضافہ ہو گا، والٹن ایئرپورٹ کوڈی نوٹیفائی کیاجائےگا۔انہوں نے کہا کہ وراثت میں ملے مسائل کے سبب مہنگائی میں اضافہ ہوا، قرضوں کے باعث معاشی صورتحال خراب تھی۔ آج قطر سے ایل این جی کا نیا معاہدہ ہوا ہے جس سے 300 ملین ڈالر کی بچت ہو گی۔ 

دورہ لاہور کے دوران وزیراعظم ایوان وزیراعلی میں مختلف اجلاسوں کی صدارت بھی کریں گے۔ عمران خان کو وزیراعلی عثمان بزدار صوبے کے انتظامی و سیاسی امور پر بریف کریں گے۔ وزیراعظم کو حکومت پنجاب کے فرد ڈیجیٹلائز کرنے کے منصوبے پر بریفنگ دی جائے گی۔ وزیراعظم کو پنجاب میں نئے بلدیاتی نظام پر بریفنگ بھی دی جائے گی۔عمران خان کو کم آمدنی والے افراد کے لئے ہاوسنگ منصوبے پر بریف کیا جائے گا۔