صبح اٹھتے ہی کندھے اور گردن میں درد ہوتا ہے تو یہ ورزش کریں

Sep 19, 2022 | 16:40:PM
فائل فوٹو
کیپشن: صبح اٹھتے ہی کندھے اور گردن میں درد ہوتا ہے تو یہ ورزش کریں۔
سورس: Google
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک )اکڑی ہوئی گردن اور کندھوں کے لیے ورزشیں: اگر آپ صبح اٹھ کر گردن اور کندھوں میں درد کی شکایت کرتے ہیں تو آپ کو ان مشقوں کی مدد سے اس پر قابو پانا چاہیے۔

بہت سے لوگ صبح اٹھنے کے بعد کندھے اور گردن میں درد محسوس کرتے ہیں۔ یہ درد اتنا شدید ہوتا ہے کہ تھوڑی دیر کے لیے آدمی بالکل پریشان ہو جاتا ہے۔ اس قسم کے درد کی سب سے بڑی وجہ غلط طریقے سے سونا اور غلط تکیہ لینا ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ سونے کی غلط پوزیشن کی وجہ سے آپ کے کندھے اور گردن میں درد کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ اس لیے رات کو سوتے وقت ان چیزوں کا خاص خیال رکھیں۔ غلط پوزیشن میں سونا آپ کے لیے دیگر مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اگر آپ نیند سے اٹھنے کے بعد اس درد کو نظر انداز کر دیتے ہیں تو یہ آپ کی پریشانی کو بڑھا سکتا ہے۔ یہ آپ کے لیے سونا اور اٹھنا مشکل بنا سکتا ہے۔ اس لیے اس درد سے فوری نجات کے لیے آپ کچھ آسان ورزشیں اور اسٹریچنگ کر سکتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کی گردن اور کندھے کے پٹھوں کو کافی آرام ملتا ہے۔ اس ورزش کو روزانہ 15-20 منٹ تک کرنے سے بہت سے فوائد حاصل ہو سکتے ہیں۔

گردن اور کندھے کے درد کے لیے یہ مشقیں کریں۔

1. نیک ریلیز.

آپ کی گردن اور کندھے کے پٹھوں کو گردن کی رہائی کی ورزش سے کافی آرام ملتا ہے۔ اس سے درد اور سوجن میں کافی آرام مل سکتا ہے۔ آپ اسے سونے سے پہلے یا جاگتے وقت بھی کر سکتے ہیں۔ اس سے گردن اور کندھوں کی اکڑن کو دور کیا جاسکتا ہے اور جلن کا احساس نہیں ہوتا ہے۔ اس کے لیے آپ زمین پر کھڑے ہیں۔ پھر سر کو نیچے کی طرف جھکائیں۔ اس کی وجہ سے آپ کو گردن کے پچھلے حصے میں کھنچاؤ محسوس ہوتا ہے۔ اس کے بعد اپنی گردن کو بائیں کندھے کی طرف لے جائیں۔ اس کی وجہ سے آپ کو گردن کے دائیں جانب کھنچاؤ محسوس ہوتا ہے۔ 5 سیکنڈ تک اس حالت میں رہیں۔ پھر اسی طرح گردن کو دائیں کندھے کی طرف لے جائیں۔ اس سے کندھے اور گردن پھیل جاتی ہے اور آرام ملتا ہے۔

3. آرم کراس چیسٹ اسٹریچ.(Arm Cross Chest Stretch)

اگر آپ کو مسلسل بیٹھنے کی وجہ سے آپ کے کندھوں اور گردن میں درد ہے تو آپ آرم کراس چیسٹ اسٹریچ ایکسرسائز بھی کر سکتے ہیں۔ یہ کندھے اور گردن کے درد میں بہت آرام فراہم کرتا ہے۔ اس کے لیے اپنی ریڑھ کی ہڈی کو سیدھا رکھیں اور آرام سے کرسی پر بیٹھیں۔ اپنے بائیں ہاتھ کو اپنے دائیں ہاتھ سے اپنی کہنی پر پکڑیں ​​اور اسے اپنے پورے جسم میں اپنے سینے کی طرف کھینچیں۔ آپ کو بائیں کندھے میں کھنچاؤ محسوس ہوگا۔ 5-10 سیکنڈ تک اس پوزیشن میں رہیں اور پھر دوسرے ہاتھ سے یہ مشق کریں۔

4. کندھے کا رول.(Shoulder Roll)

کندھے کی رولنگ آپ کو کندھے اور گردن کے درد میں آرام دیتی ہے۔ اس کی وجہ سے ہاتھوں کے پٹھوں اور کندھے کی ہڈیوں میں تناؤ محسوس ہوتا ہے۔ اس طرح کی اسٹریچنگ صبح کے وقت کرنے سے آپ کو کافی آرام مل سکتا ہے۔ جب بھی آپ کندھے اور گردن میں درد محسوس کریں تو آپ یہ مشق کر سکتے ہیں۔ اس مشق کو کرنے کے لیے آپ کو زمین پر کھڑا ہونا چاہیے۔ پھر اپنے دونوں پاؤں کو ایک خاص فاصلے پر رکھیں۔ اپنے دونوں ہاتھ اپنے کندھے پر رکھیں۔ سانس لیں اور کندھوں کو سرکلر موشن میں رول کریں۔ اس دوران آپ کی پیٹھ سیدھی ہونی چاہیے اور آپ کے ہاتھ بھی پوری طرح گھومنے چاہئیں۔ دونوں ہاتھوں کو ایک ساتھ 15-20 بار گھمائیں۔