موڈرنا ویکسین میں سٹین لیس سٹیل کے چھوٹے ذرات نکل آئے، 1 ملین سے زائد خوراکیں واپس

Sep 02, 2021 | 18:19:PM
موڈرنا ویکسین میں سٹین لیس سٹیل کے چھوٹے ذرات نکل آئے، 1 ملین سے زائد خوراکیں واپس
کیپشن: فائل فوٹو

(ویب ڈیسک)موڈرنا ویکسین میں سٹین لیس سٹیل کے چھوٹے ذرات پائے جانے کے باعث  موڈرنا کمپنی اور اسکی جاپانی ساتھی امریکی دوا ساز کمپنی کی کورونا وائرس ویکسین کی 1 ملین سے زائد خوراکیں واپس لی جا رہی ہیں۔

بھارت کی ایک نجی ٹی وی چینل کی ویب رپورٹ کے مطابق  تاکیدا فارماسیوٹیکل کمپنی جاپان میں موڈرنا ویکسین کی فروخت اور تقسیم کا انچارج ہے۔ دونوں کمپنیوں نے کہا کہ ایک ہسپانوی فیکٹری میں تحقیقات کے دوران پتا چلا کہ ویکسین کی شیشیوں کی تیاری کے دوران مذکورہ آلودگی نظر آئی۔اس بات کی تصدیق کے بعد کہ گزشتہ ہفتے سٹین لیس سٹیل کے چھوٹے ذرات پائے گئے ہیں ،کمپنیوں نے 26 اگست کو آلودگی کی اطلاعات کے بعد اس میں پیدا ہونے والی 1.63 ملین خوراکیں معطل کرنے کا اعلان کیا۔

جاپانی عہدیداروں نے بتایا کہ تقریبا ڈیڑھ لاکھ افراد نے اس مسئلے کے منظر عام پر آنے سے پہلے موڈرنا کی شیشیوں سے شاٹس حاصل کئے تھے۔ یہ پریشانی ایک ایسے وقت میں آئی ہے جب جاپان جاپانی صحت کی دیکھ بھال کے نظام کو دباؤ میں ڈالنے والے انفیکشن کے درمیان ویکسینیشن کو تیز کرنے پر زور دے رہا ہے۔  دواسازی اور وزارت صحت کے عہدیداروں کا کہنا ہے کہ وہ نہیں مانتے کہ اعلی درجے کا سٹین لیس سٹیل صحت کے لئے خطرہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں:ہوشیار رہیں۔۔۔واٹس ایپ نے30 لاکھ سے زائد اکاؤنٹس پر پابندی لگا دی