’’ میرا دل یہ پکارے  آجا‘‘ شادی کی تقریب میں رقص کی انٹرنیٹ پر دھوم

Nov 16, 2022 | 10:04:AM
انسٹاگرام ,میرا دل یہ پکارے  آجا,لتا منگیشکر,tik tok
کیپشن: انٹر نیٹ پر آگ لگانے والی ویڈیو
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک)اگر آپ انسٹاگرام کے شوقین  ہیں تو ممکن ہے  آپ کو لتا منگیشکر کے’’ میرا دل یہ پکارے  آجا‘‘ پر ڈانس کرنے والی لڑکی کی ویڈیو ضرور ملی ہوگی۔اس  ویڈیو نے انٹرنیٹ پر آگ لگا رکھی ہے، یہ ویڈیو پاکستانی لڑکی ہے جس نے پوری دنیا میں دھوم مچا رکھی ہے۔

اس ویڈیو میں نظر آنے والی لڑکی کی شناخت عائشہ کے نام سے ہوئی ہے۔یہ ویڈیو شادی کی تقریب کی معلوم ہوتی ہے۔

اس  ویڈیو میں عائشہ کو ڈھیلے ڈھالے فٹ کرتے اور پتلون میں ملبوس گانے پر رقص کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔لڑکی کے خوبصورت رقص نے سوشل میڈیا صارفین کو اپنے سحر میں جکڑ رکھا ہے،اس ویڈیو کو انسٹا گرام پر کروڑوں مرتبہ دیکھا جاچکا ہے۔

لڑکی کو سدا بہار لتا منگیشکر کے گانے کے ریمکس ورژن پر گامزن دیکھا جا سکتا ہے۔ وہ کئی دوسری خواتین سے گھری ہوئی نظر آتی ہیں جو آرام سے بیٹھ کر اس کا پرفارم کرتے دیکھتی ہیں ۔ عائشہ نے اپنے ہاتھوں میں کلیرا بھی پہن رکھا ہے جس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ وہ ہونے والی دلہن ہے۔ تاہم ابھی تک اس معلومات کی تصدیق نہیں ہو سکی۔ جب کہ یہ ویڈیو ابتدائی طور پر TikTok پر شیئر کی گئی تھی، بعد میں اسے انسٹاگرام ہینڈل پر شیئر کیا گیا۔

"میں اپنے آپ سے پیار کرتا ہوں، اور کیا آپ جانتے ہیں کہ میں واقعی میں کوئی بات نہیں کرتا۔ لہذا، کوئی برا تبصرہ نہیں،" اس کیپشن کے ساتھ ویڈیو شیئر کیا گیا تھا۔

View this post on Instagram

A post shared by MANO (@oyee_ayesha)

کمنٹس سیکشن اس بات کا ثبوت ہے کہ عائشہ نے نہ صرف پاکستان بلکہ ہندوستان میں بھی سوشل میڈیا صارفین کے دل جیت لیے ہیں۔ایک صارف نے لکھا کہ"مجھے آپ کے ڈانس کی چالیں بالکل پسند تھیں۔ جن کو کوئی مسئلہ ہے، وہ ہمیشہ ایک مسئلہ رہے گا۔ اپنے نفرت کرنے والوں کو نظر انداز کریں۔