بچے کو ویکسین لگانے کا انوکھا طریقہ،ویڈیو وائرل

Dec 07, 2022 | 11:56:AM
ویکسین ,ڈراؤنے خواب,انٹرنیٹ,  وائرل ,ماہر اطفال, ویکسینیشن
کیپشن: ڈاکٹر بچے کو ویکسین دے رہا ہے
سورس: Google
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک)ویکسین تقریباً تمام عمر کے لوگوں کے لیے ایک ڈراؤنے خواب سے کم نہیں ۔ چاہے وہ چھوٹے بچے اپنی پہلی ویکسین لگوا رہے ہوں یا بالغ ۔سبھی  جو سوئی کی نظر سے بالکل خوف زدہ ہوتے ہیں۔ تاہم یہاں ایک ویڈیو ہے جو انٹرنیٹ پر گردش کر رہی ہے اور اس کی وجہ ایک ڈاکٹر اور ان کی ویکسینیشن شاٹس دینے کی حیرت انگیز تکنیک ہے۔ اس ویڈیو کو ڈاکٹر سید مجاہد حسین نے شیئر کیا، جو خود ماہر اطفال ہیں۔

 وائرل ہونے والی ویڈیو میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ایک بچہ اپنی پہلی ویکسین لینے کے لیے لیٹ گیا ہے۔ ڈاکٹر بچے کی توجہ ہٹانے کے لیے مضحکہ خیز آوازیں اور اشارے کرتا ہے۔ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ بچہ آرام دہ ہونے لگتا ہے اور چند سیکنڈ کے اندر وہ ویکسین کی گولیاں دیتا ہے۔ ویکسینیشن کے بعد بچہ رونا شروع کر دیتا ہے لیکن وہ دوبارہ بچے کو پرسکون کرنے کے لیے اپنی مزے کی تکنیک کا استعمال کرتا ہے۔

انٹرنیٹ پر  ان کی قابل ستائش صلاحیتوں کو سراہا جارہا ہے۔ ایک صارف نے لکھا کہ میں یہ اپنے چچا کے بچوں کو دکھا رہا ہوں جو ڈاکٹر بننا چاہتے ہیں اور وہ بہت متاثر اور متوجہ بھی تھے اور ان میں سے ایک آپ کی طرح بننا چاہتا ہے جناب…  اس  ویڈیو پر  22 ملین سے زیادہ لوگوں نے تبصرے کیے۔