صارفین کےلئے خوشخبری۔۔ واٹس ایپ کے نئے فیچرز۔۔ہر چیز تبدیل

Nov 29, 2021 | 15:26:PM
واٹس ایپ،صارفین،فیچرز
کیپشن: (فائل فوٹو)واٹس ایپ
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(24نیوز)دنیا بھر میں ایک اندازے کے مطابق ایک بلین لوگ واٹس ایپ استعمال کرتے ہیں، یہ فطری بات ہے کہ فوری پیغام رسانی کی کمپنی کو خود کو اپ ڈیٹ رکھنا ہوتا ہے کہ صارفین کیا پسند یا ناپسند کرتے ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق اب واٹس ایپ نے پانچ فیچرز درج کیے ہیں، جن کو وہ  آنے والے دنوں، ہفتوں اور مہینوں میں آگے بڑھانے کا ارادہ رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: انسٹاگرام کا طویل ویڈیوز کا آغاز۔۔لائیو بھی دکھا سکیں گے

1. پیغامات کو حذف کرنے کے لیے وقت کی حد

رپورٹس کے مطابق واٹس ایپ صارفین کے لیے وقت کی حد کو تبدیل کرنے پر کام کر رہا ہے جس میں وہ اپنے پیغامات کو ڈیلیٹ کر سکتے ہیں۔فی الحال واٹس ایپ آپ کو 1 گھنٹہ، 8 منٹ اور 16 سیکنڈ تک پرانے پیغامات کو حذف کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اب، کمپنی کو 7 دن اور 8 منٹ کی وقت کی حد کی جانچ کرتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔اس سے قبل یہ بھی بتایا گیا تھا کہ واٹس ایپ میسجز کو ڈیلیٹ کرنے کے لیے وقت کی حد میں تبدیلی پر غور کر رہا ہے۔ تاہم، ایسا لگتا ہے کہ اسے تبدیل کر دیا گیا ہے.

2. پروفائل تصویر کے لیے رازداری کی ترتیب

رپورٹس یہ بھی بتاتی ہیں کہ واٹس ایپ ایک ایسے فیچر کی جانچ کر رہا ہے جو صارفین کو مخصوص رابطوں سے اپنی "آخری بار دیکھا"، پروفائل فوٹو اور اسٹیٹس چھپانے کی اجازت دیتا ہے۔اس فیچر کو اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں کے بیٹا ورژن پر آزمایا جا رہا ہے۔ فی الحال، واٹس ایپ صارفین کو تین اختیارات فراہم کرتا ہے: ان کی ڈسپلے تصویر، آخری بار دیکھا اور سٹیٹس "Everyone," "Nobody" اور "My Contacts" کو دکھائیں۔تاہم، WABetaInfo کی ایک رپورٹ کے مطابق، واٹس ایپ اب ایک اور آپشن کا اضافہ کرے گا جو پڑھے گا: "میرے رابطے۔ سوائے،" اور صارفین کو یہ انتخاب کرنے کی اجازت دے گا کہ وہ اپنی آخری بار دیکھے گئے سٹیٹس اور پروفائل تصویر کو کس سے چھپائیں۔

3. فوٹو ایڈیٹر

واٹس ایپ ایک ان ایپ فوٹو ایڈیٹر متعارف کرانے پر بھی کام کر رہا ہے جو صارفین کو کسی بھی واٹس ایپ سکرین پر سٹیکرز اور ٹیکسٹ شامل کرنے، اپنی تصاویر کو تراشنے اور گھمانے کی اجازت دے گا۔کمپنی نے پہلے اعلان کیا تھا کہ وہ پہلے واٹس ایپ ویب پر اس فیچر کو متعارف کرانے پر کام کر رہی ہے۔

4. واٹس ایپ کے لیے سٹیکر بنانے والا

واٹس ایپ کی جانب سے اپنے ویب ورژن کے لیے سٹیکر بنانے والا لانچ کرنے کے بعد، اب یہ رپورٹس انٹرنیٹ پر گردش کر رہی ہیں کہ ایپ اپنے موبائل ایپ ورژن میں بھی اسی فیچر کو متعارف کرانے پر توجہ دے رہی ہے۔فی الحال، واٹس ایپ صارفین کو صرف پری لوڈڈ یا تھرڈ پارٹی سٹیکر پیک استعمال کرکے سٹیکر بھیجنے کی اجازت دیتا ہے۔ تاہم،  ایک حالیہ رپورٹ میں اشارہ دیا گیا ہے کہ کمپنی iOS اور Android صارفین کو جلد ہی اپنے سٹیکرز بنانے کی اجازت دے سکتی ہے۔

5. فارورڈ کردہ صوتی نوٹ کے لیے پلے بیک کنٹرول

واٹس ایپ فارورڈ کیے گئے صوتی نوٹوں کو تیز کرنے پر بھی کام کر رہا ہے۔ فی الحال، صارفین صرف صوتی پیغامات کی رفتار کو 2X لیول تک بڑھا سکتے ہیں۔تاہم، آگے بھیجے گئے صوتی نوٹ کے ساتھ ایسا نہیں کیا جا سکتا۔ آپ کو یہ سننا پڑے گا کہ اسے کس طرح بھیجا گیا ہے۔ اگر تازہ ترین رپورٹس پر یقین کیا جائے تو یہ جلد ہی بدل سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:معاہدے کی خلاف ورزی ۔۔ ایپل اور ایمازون کو 20 کروڑ یوروز جرمانہ